Merry Christmas <3

Hej på er!

Ifall att jag inte hinner skriva imorgon så tänkte jag bara önska er världens bästa, grymmaste, skönaste, underbaraste, härligaste, vitaste, mysigaste & "godaste" jul! =)  Ha en  underbar jul hörrni!  Jag skriver igen så fort jag hinner, lovar!


Tusen julkramar till er <3




....Och god jul från världens bästa serie! Haha xD  Jag vet,  jag är för jobbig, men det kan ni väl tåla i alla fall såhär dan före dopparedan? x)

 A Supernatural  Christmas - Merry Christmas Everyone  =)   (Lova se hela! :))



Kramizz ♥

Kommentarer
Postat av: Melinda

Ja! Fast vissa avsnitt är mindre bra då de känns bara som utfyllnads avsnitt typ, då de inte alls är hemska eller något. Brukar jämt gömma min bakom min pojvän när det är läskigt eller hålla hårt i honom^^

Tack så mycket! kan inte mer än att säga detsamma! :) Hoppas du hade en trevlig julafton och Gott nytt år!

2008-12-25 @ 17:40:05
URL: http://melindaalenhorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0