All I want for X-mas....

Hallojsan!

Hörrni, för ett tag sen blev jag överlycklig, jag har väntat på snö och vinter hur mycket som helst och hur länge som helst kändes det som, och  vips så blev det typ snöstorm! Det slutade aldrig snöa och det var HELT vitt och jag var helt överlycklig varje gång jag såg ut genom fönstret. Och i skolan hade vår skolgård förvandlats till ett stridsfält vad gäller snöbollskrig. Så en dag var allt fortfarande helt underbart, och sen nån gång under dagen, helt plötsligt på typ mindre än en timme t.o.m., hade winter wonderland blivit ett slaskhelvete!! =(  nej & usch & fy. NEEEJ!  Det ska ju vara vinter nu ju! Nu är det bara skitfult (ursäkta) som tusen ute & det är 3 december redan!

Hoppas ni har vinter där ni bor i alla fall =) 

Har ni börjat köpa några julklappar redan? Eller börjat med allt "julfixande"? Är själv lite stressad över det, har inte så mycket slantar i år heller :/  Jaja, får ta & sätta igång snart.. x)

Förresten, vem FASIKEN har stulit min julönskelista?!? :O   Haha, hittade den när jag googlade runt.. ;)



Haha, jag & mina (STOORA) "kändiscrusher" xD 

Tänkte passa på & visa upp min egnagjorda 'Supernatural'- (musik)video, som jag väntat lääänge på att kunna göra. *stolt* .

Vet ni inte vem Jared är eller vad Supernatural är för serie så...öh.... GÅ & UPPTÄCK NU! xD Men storyn är enkel i videon, en klassisk kort kärleksstory som utspelar sig i ett avsnitt, och kommer att vara viktig för bådas framtid. Eller nåt sånt x)

Sång: "Breathless" - The Corrs





Hörs snaart igen =)

Big Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ska inte malla mig men här har jag ca 40 cm snö! :)

2008-12-08 @ 22:58:13
URL: http://mylifeaslisanow.blogg.se/
Postat av: Melinda

Supernatural är bara för bra alltså. Både jag och min pojkvän är helt tokiga i det :) Snygg blogg du har förresten :) kram kram

2008-12-22 @ 23:01:20
URL: http://melindaalenhorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0