kittens<3

Precis när man lovat bättra sej så händer det ju nåt såklart :p Kunde inte blogga på lördagen eftersom vi var borta hela dagen och när vi kom hem fick jag ett av mina sällsynta migränanfall så att jag sov i kanske 13 timmar :p Hann inte blogga igår heller,ledsen!

I alla fall,på lördagen åkte vi ner till min bror,hans katts "flickvän" har fått ungar och dom gavs bort igår eftersom de var 8 veckor då..jag älskar katter och vi har följt med dom sen de föddes så det var rätt så sorgligt för oss alla :( Man fäster sej ju vid dom små sötizarna. Men jag tänkte bjuda på lite gulliga bilder av dom såklart,det blev rätt så många, fotade över 200 foton :o  Men här har jag valt ut några,och visst är dom helt otroligt söta? =)







Haha kolla på kissernas mamma (katten uppe på stolen) som nån slags..alien?!  xD tack vare kamera-blixten...

Tro det eller inte, men han sover...x)

Kanske man faktiskt kan sova så djupt så att man inte märker att man ramlar ner? x)




(Klicka på de små bilderna för att få dem större)

Vi hörs nog snart igen =)

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

va söta;)

2008-07-21 @ 16:42:06
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: kristin

åh, va söta!!!

2008-07-22 @ 00:24:41
URL: http://www.nightlife.se/kristinsverden
Postat av: Ida Björck

söta :)

2008-07-22 @ 08:50:07
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Tea

Tack allihopa! =)

2008-07-22 @ 18:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0