Prins Caspian

Som en självklarhet,största (?) Narnia-fanet som jag är,var jag idag och såg "Berättelsen om Narnia: Prins Caspian" med en kompis,och utan tvekan så är det den bästa film jag nånsin sett. Helt underbar,otrolig....Den slår nog ettan med hästlängder,samma magi och spänning finns kvar,fast mycket,obeskrivligt mycket större.Jag tycker verkligen alla människor borde se den här,en helt fantastisk upplevelse och berättelse. Har man inte sett ettan så kan man hyra eller köpa den,för för alla som gillar film och/eller berättelser som slår allt,är det ett måste att upptäcka Narnias värld ;)

Alla Narnia-fans kommer älska det här, men oavsett så kommer det nog bli den bästa 2 ½  timmen på väldigt,väääldigt länge... =)  Det känns verkligen som att man kastas in i Narnia för en magisk upplevelse, en helt obeskrivlig känsla ..=)







 
För att göra saken hundra gånger bättre så måste väl nykomligen Ben Barnes,som spelar Prins Caspian,vara den snyggaste som gått i ett par skor? han e ju så het!! :p men såklart ska jag inte glömma william Moseley, som man även kan säga så gott som samma sak om (fast lägg till "urgullig" ;)),han blev min "kändis-crush" efter att jag sett första filmen x) Många tjejer kommer nog uppskatta den här filmen på i alla fall ett hörn,även om man  tycker att filmerna är löjliga....  ;D

Så bara för att man inte kan få nog av Ben, och för att William har fått en oförskämd,ynklig liten plats på affischen som inte ens gör honom rättvisa,kommer här är lite bilder på filmens ögongodis  ;) 



Jaa,behöver man säga mer??? x)



Söt,sötare,William <3 =)





 


Haha,sista bilden.. xD  (Klicka på bilderna för att få dem större)

http://www.moviezine.se/filmsidor/narnia2.shtml (recension och bilder från filmen)

Kram på er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0