Välkommen till min nya blogg!

Hej! Det här är min nya blogg där jag kommer skriva om bl.a. mig & mitt liv,mode,film,kändisar och helt enkelt saker som intresserar mig eller bara poppar upp i skallen x) Mitt bloggnamn är kanske inte så hippigt  men jag hade funderat ganska länge så jag tog ett som kändes helt okej och passande =) Själv heter jag egentligen Theresia men ingen kallar mej det och jag gillar det inte riktigt själv  heller så folk omkring mej kallar mej bl.a. Tette & Thea =)

Mer om mig får ni veta efterhand och jag kommer troligen köra frågestunder och så också =) Kommer att blogga med mycket bilder och uppdatera så ofta jag bara kan,men daglig uppdatering kan jag garantera om det inte är något riktigt särskilt så att jag inte kan/hinner..Hoppas den gillas =)


Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0