Fields of Gold.

Lite nya vårbilder jag tagit...



Jag fick en "vän" på min promenad x).....


...som väntade på bussen. xD


Btw, vad tyckte ni om Eurovisions - finalen i lördags? Vann rätt låt? Många (de flesta) verkade tycka så i alla fall med tanke på att resultate slog alla rekord. Själv vet jag inte riktigt. Jag menar, jag hatar den inte helt precis, jag kan förstå varför folk tycker att Norges låt (och artist, för den delen) var typ charmig & speciell och så, men varför måste den vinna för det, när de flesta andra låtar var lika speciella? Det är ju schlager- Em , alla låtar har ju sin helt speciella charm & egenskaper, dom kommer från massa olika kulturer & så. Så varför var Norge något så helt fantastiskt? Det som var speciellt, kul, bra & "baaara charmigt" enligt de som gillar låten är nästan det som jag stör mig på & tycker var irriterande med den.

Ja. Jag är liiite irriterad över att inte helt rätt låt vann, precis som varje år när det inte händer. Och att Finland kom sist. En sjuttons jumboplats. Därför skriver jag av mig,haha xD  Men det är ju bara att gilla läget och vara glad att inte nån utav sop-bidragen, som var ovanligt många i år, vann. Och veta att många faktiskt inte ens gick till final, vilket vi gjorde, så vi kom ju verkligen inte sist i hela ESC. x)

Alexander Rybak - FairyTale



"I'm in loooove with a fairy taaaale..""  See what I mean? x)



Plutten hälsar =)

Vi hörs snart,

Kram♥

Kommentarer
Postat av: stina

Tycker du min hedar är en vinnare!?.

gå in och rösta på www.jessicaajansson.blogg.se



Jag är nr 2.



Tack på förhand. Kram Stina

2009-05-20 @ 18:23:25
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0